maanantai 26. huhtikuuta 2010

18

Noniin, tervehdys taas.
Mulla menee tää kirjottaminen semmoseksi -- kirjotan -- en kirjota -- kirjotan -- en kirjota, jne. Mutta mä oikeesti oon ollu tooosi kiireinen, tai oon vaan ollu laiska. Eli nyt kirjotan tästä ja eilisestä päivästä.

Eilen ei oikeestaan kylläkään tapahtunu mitään. Aloin Millaa ja Sonjaa (?) ja oltiin puistossa. Oli siellä vissiin muitakin. Semmosta perussettiä kauppaan --> puistoon --> kauppaan --> puistoon --> kotiin. Ja en ehtiny eilen oikeen istuu koneella 1) väsytti 2) kello oli sen verra et noi sammutti koneen 3) piti keretä käydä suihkussa. Että sellasta.

Tänään sitten heräsin puoli yheksältä, kun koulu alko tasan yheksän! Teki mieli raivota itelleni. Siinä meni vartti, ku sain itteni johonki kuntoon. Kerkesin vielä vetää jonku säälittävän ruisleivän lättyyn ja painelin kouluun. Tänään oli se mun jälki-istuntoki, että great! Koulussa ei tapahtunu tasan mitään. Sitten ku koulu loppu yheltä, minä ja Viivi vaellettiin pitkin koulua ja etittiin englannin opea, että se pitäis meille sen jälkän.

Jälki-istunto oli kuolettavan tylsä. Siellä ei tapahtunu mitään. Ois pitäny ees kirjottaa jotain lapulle. Mä kaiken lisäksi vedin semmoset vartin tirsat siinä. Hienoa, nyt tajuan, miksi jälki-istunnot on perseestä. Lähin talsiin puolen tunnin päästä kotiin, kotona söin jotain, soitin Jutalle, että olisko se voinu tänään alkaa, mutta eipäs se voinut. Aloin sitten Millaa ja menin hakemaan sitä kotoa.

Lagitettiin Millalla jonku aikaa, lähettiin sitten käymää meillä 1) meil oli ruoka 2) mä halusin rahaa karkkiin/jäätelöön. Meillä me sitten vaa lagitettiin mun huoneessa ja jotain randomia. Me oltiin meillä viiteen, lähettiin siitä sitten takas Millalle. Oltiin koneella kuuteen, soitettiin Sonjalle, joka sano, että vois alkaa meitä. Me mentiin käymään kaupassa, ostamassa jotain. Mulla tarttu mukaan jäätelö ja päärynäjuissi. Päätettiin, että mentäs puistoon. Niin me teimme. Puistossa ei ollut ketään, eikä kukaan voinut enää tulla. Sitten Millaki lähti käymään kotona. Me oltiin Sonjan kanssa vartti kahestaan, randomisti vaa jotai duunattii.

Milla tuli kaheksalta. Sen oli tarkotus ottaa Saku mukaan, mutta Saku ei jaksanu tulla. Me oltiin kolmestaan hippaa siinä läheisellä talonyhtiöllä. Sit siihen yhteen taloon ramppas koko ajan porukkaa ja saatiin lähinnä niitä väistellä. Tulin kotiin siinä yheksän maissa, koska mulla kiilu jo koneen kuva silmissä. En oo muuten pitkiin aikoihin enää istunu koko päivää koneella -- vaan satunnaisesti käyny päivittämässä kallerian sun muut tärkeet jutut.

Nyt tästä ajattelin lähtee suihkuun ja sen jälkeen lukea vielä jonku aikaa kirjaa, joka pitää palauttaa keskiviikkona. Huomenna oon menossa Lindalle ja Cecilialle, ku niiden äiti ompelee meille ne vappuhameet, joista tulee vitun hienot. Meil on tunti tai kaks kahenkeskistä aikaa Lindan kanssa, ennenku Ceci tulee. Me varmaa datataa ja riehutaa. Rakennetaan taas ne hienot miekat niistä leluista. (Joo kyllä, olen 13 ja Linda 15) :---D Hienoa! Nyt lähen tästä, joten

CYA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti