perjantai 9. huhtikuuta 2010

7

Kello herätti mut tasan puoli kaheksalta, koska olin päättänyt tältä viikolta jättää Pesusienet kattomatta. Mua väsytti niin armottomasti, että olisin aivan hyvin voinut jäädä kotiin nukkuun. Muutenkaan mun hiukset ei oikeen pysyny mitenkään. No, sitten väänsin ne jotenkin, koska oli pakko. Kohta mulla alko oleen jo aikalailla kiirus koululle. Vetäsin nassuun pikasesti kiivin, joka tippu kahesti lattialle, koska aloin hysterisoimaan.

Koulussa mua väsytti vielä enemmän ja meinasin nukahtaa kesken tunnin. Ekalla tunnilla oli uskontoa ja seuraavalla heti matematiikkaa. Perjantait on perseestä, koulun kannalta. Viimesellä tunnilla oli liikuntaa, joka on myös perseestä. Nyrjäytin mun nilkan, ku aloin säätään jotain trampoliinilla.

Päästiin liikuntatunnilta joskus kahen maissa ja lähettiin vaihtamaan vaatteita. Tosin mä vaihdoin ne jo vähän aiemmin, koska sen nilkan takia en enää edes vaivautunu menemään tunnille. Koulun jälkeen soitin mun rakkaalle kaverille, Mirolle. Kyseltiin huomisesta keskustareissusta ja sun muista kivoista asioista. Menin hetkeksi Viiville ja lähettiin sitten kirjastoon. Oli melko hiljasta ja mua alko väsyttään kauheesti. Oon tänään ollu ihmeen väsynyt ja tää blogin kirjottaminen veny tosi pitkään. Voihan -- Kello on jo yli kakstoista, eli siis tämä on niinku 9.4. suunnattu päivä! Vittu mikä tuuri.

Mut anyways, sitten ku tulin kotiin ajattelin, että alkaisin lagimaan koneella. Niin tein, mutta en saanut kauaa olla rauhassa, kun porukat tuli hiillostamaan mua sillä, että koska mä siivoaisin mun huoneen. Lupauduin siivoamaan sen tänään ja niin teinkin. Reippaasti imuroin ja järjestelin paikat. Tää näyttää jo nyt melko karmealta, vaikka siivosin tän joskus kaheksan tuntia sitten.

Illalla Sonja kyseli, mitä meinasin vielä tänään ja sanoin, etten kummempia. Joten Sonja pyysi mua pihalle ja tartuin koukkuun. Laitoin hiukset jotenkin siedettävämpään kuntoon ja harpoin Sonjalle. Siellä jonkun aikaa säädettiin ja lähettiin sitten hakemaan Millaa.

Me källäiltiin vaan jossain kaupalla, koska, yllätysyllätys, Millalla oli rahaa. Sitten me lähettiin käppäilemään tuonne jonnekkin Koskelaan ja juteltiin ja kuunneltiin musiikkia. Tulin puoli kymmenen maissa kotiin. Istahdin, tietenkin, heti koneelle ja oon ollu tässä siitä asti.

Tää postaus kökköönty tätä loppua kohden, koska mun silmäluomet painaa ihan vitusti ja nukahan kohta. Joten nyt, hyvät yöt ---

CYA GUYS!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti