lauantai 10. huhtikuuta 2010

8

Hyvää iltaa Blogspot! Oon tänään ollu semihyvällä tuulella ja se alko heti aamusta..

Heräilin joskus puoli yhentoista paikkeilla ja aloin heti lagaamisen koneella. Sitten tajusin, että mun pitäis tänään lähteä keskustaan moikkaileen kavereita. En siltikään liikuttanu persettäni, että olisin alkanu laittaa itteeni, datasin vaan. No, iskä soittelee siinä 13:00, että se ois nyt tulossa hakee mut nopeesti vaa nakkaa keskustaan. Ne oli siis kattomassa Antin pelejä ja tulis vaan pikasesti hakemaan mut kotoa.

Siinä tuli sitten vähän semmonen äkkilähtö, mutta sain kuitenkin laittautua edes jotenkin. Menin keskustaan ja olin vähän aikataulua edellä, joten kyyhötin kirjastolla varmaankin noin 30 min ja odottelin, että Viivi ja Ceci tulis keskustaan. Vihdoin kun ne saapu, me lähettiin käymään Anttilassa. Ostettiin saippuakuplia! Sitten mentiin Rotuaarille ja puhallettiin niitä kuplia vaikka kuinka paljon. Vähän pyörrytti sen jälkeen, mutta mitäs pienistä.

Jutta liitty mein seuraan joskus vähän myöhemmin ja mentiin ostamaan Jutallekin saippuakuplia ja meille lisää. Tai siis no, Viivi kustansi ne. Viivi oli kiltti tyttö. Siellä sitten jotain hengattiin ja kohta seuraan liittyi myös rakas ystäväni Miro. Silleki tietenki piti lähtee ostamaan saippuakuplia. Ei me sitten Anttilasta ostettukaan saippuakuplia vaan katuliituja, siis niitä, joilla piirretään asvalttiin yms. Innoissaan kannettiin se väriliituämpäri torille, siellä oli myös minun tr00 love, LINDA. Niiin oltiin alkamassa just piirtään. Kunnes sellanen tyhmä mies alko huutaa meille, ettei kaupunginomaisuutta saa tuhria ja uhkasi soittaa poliisille -- hienoa. Se otti meistä kuvankin -- vielä hienompaa. Sitten me lähettiin Ainolan puistoa kohti, koska ajateltiin, ettei sieltä tulisi ketään valittamaan. No, tulihan sieltä, eräs papparainen, joka huusi meille perseestä asti, että se soittaa poliiseille --- HIENOA! Minkä takia pienten lasten ilo pilataan? :c

Luovutettiin se liiduilla piirtäminen siinä vaiheessa, kun se papparainen lähti meidän perään. Harhautettiin se, nakattiin liidut biojäteastiaan ja lähettiin Finnkinolle. Siellä minun, Lindan ja Cecin tiet erosi Viivin, Miron ja Jutan tiestä. Me lähettiin käymään Lindalla ja Cecillä. Näin niiden suloisimmat koirat ja käytettiin niiden hissiä, joka haisi märältä koiralta.

Lähettiin puolen tunnin sisään takasin keskustaan ja etittiin Viivi, Miro ja Jutta käsiimme. Me joitan lagittiin ja lähettiin ostaan saippuakuplia ja mentiin puhalteleen niitä jälleen kerran Rotuaarille. Siellä oli kiva olla, ku näki ihmisten naamoista, että ne ilostu siitä, että puhallettiin niiden tylsiin päiviin saippuakuplia! Monet hymyili. :) Oli oikein onnistunu olo. Mentiin sitten vielä tunniksi Finnkinolle istuksiin, koska meillä alko tulla kylmä. Viivi lähti jo 18:15 bussilla kotiin. Eli siellä oli silloin vielä Linda, minä, Ceci, Jutta sekä Miro. Linda oli tosi kiltti, kun se anto mulle sen blingblingit sen kännykästä, mun kännykkään. Se on ihana ja mun musu ♥

Minä ja Jutta jätettiin meidän porukka 19:00 kun mun äiti tuli hakemaan meidät Finnkinolta. Nakattiin Jutta kotiin Rajakylään ja siinä sitte autossa päätin kysyä vielä vapusta, koska olin ajatellut, että menisin silloin Lindalle ja Cecille yöksi. Eli siis, me suunniteltiin, että minä ja Ceci pukeuduttas semmosii vitu tyllihameisii ja suihkutettas mein hiukset vappuväreillä pinkeiksi, laitettas tiarat päähän, ostettas taikasauvat ja raahattais Lindaa meidä mukana. :D Ja sen jälkeen menisin siis sinne yöksi. ♥♥

Illalla Viivi soitteli mulle, että mun pitäis kattoo ikkunasta ulos ja siellähän oli Milla ja Viivi. Anttikin oli, mutta se tuli kotiin heti ku mä lähdin sinne. Saatettiin Millan kanssa Viivi kotiin ja lähettiin käymään kaupassa. Eka harkittiin karkin ostoa, mutta ostettiin - yllätysyllätys - saippuakuplia! Mentiin sitten kirjaston katokseen istuksiin ja puhalleltiin niitä kuplia kymmeneen asti, kunnes Millan äiti soitti, että Millan pitäis lähtee kotiin. Saatoin Millan kotiin ja lähdin iteki harppoo kotia kohti. Oon sitte sen jälkeen vaan istuksinu koneella, ja on vieläki semihyvä olo, jokseenkin hieman väsyny. Voisin vaikkapas lähtee ajoissa nukkumaan. Tai lukeen kirjaa -- mutten vielä.

CYA GUYS! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti