sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

16

Nyt alkaa taas vituttaa. Mulla oli suht kiva päivä, mutta tulee tää vitun ilta-angsti. Tai oikeastaan se johtuu siitä, että mun vappusuunnitelmat kusasi täydellisesti. Musta tuntuu, että ylireagoin, mutta kun ajattelen, että jos nyt olis vappu, se menis perseelleen.

Mä en jaksa sitä, että mun pitää kattoo sitä touhuu teatterilla. Halusin vaan pitää hauskaa kavereiden kanssa, mutta ei. Nykyään juominen on tärkeämpää ku omat kaverit. Mä en haluu kuulostaa mitenkään itsekkäältä, mutta ehkä se on niin. Miksi ihmiset pettää niiden lupaukset heti kun on jotain luvannut?

Mulla on ollu aamupäivästä ja iltapäivästä ihan mukavaa, mutta sitte ku pääsin tuolta vitun räntäsateesta kotiin, mulla iski masennus, ekaksi siitä, että mä olin ihan likomärkä .. Oikeastaan se oli vaan semmonen vitutus. Mutta sitte kun tulin koneelle kaikki muuki romahti. Nyt oon vaan tyyliin angstannu tässä kaks tuntia ja vituttaa vieläki ihan saatanasti. En osaa elää elämää.

J
Jutta oli meillä yötä ja me valvottiin tyyliin kahteen ja nukahettiin sitten. Nyt voisin mennä pelaamaan Simssiä, koska mua vituttaa ankarasti, enkä halua nyt jutella kenellekään mesessä enkä muuallakaan. Tekis mieli paeta mun elämää, mutta mun jalat ei kestä, kompastuisin heti.

Joo voi vittu mikä angstipostaus, mutta mua nyt vaa sattuu vituttaa. En jaksa kirjottaa enempää. Vitun ihanaa.

CYA!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti