perjantai 23. huhtikuuta 2010

17

Moooi teillekin vaan! Muokkailin vähän tätä ulkomuotoa, koska löysin maailman suloisimman sivuston, joka on täynnä noita kuvia --- siis ton tyyppisiä, mitä tuossa tuo nyt. Btw, anteeks ku en oo kirjotellu muutamaan päivään.

Tänään mä oon heräilly jo joskus puoli kaheksalta, koska oli koulua. Oisin voinu kyllä jäähä mieluusti kotiin, mutta oli pakko jaksaa nousta. En taaskaan jaksanu panostaa mun hiuksiin, koska ilma oli kostea ja ne ois lässähtäny heti. Mulla oli tänään päällä harmaat collegehousut, koska mua väsytti, enkä jaksanu alkaa miettii perfect -asukokonaisuutta.

Koulussa lagasin ihan saatananmoisesti. Ekalla tunnilla oli vissiinkin uskontoa, en ole aivan varma. Toisella tunnilla matikkaa, jollon me kyllä alotettiin puolessa välissä tuntia kuviksen työt. Alko vissiin opeaki vähä jo tylsistyttää. Kuviksessa me tehtiin sellasia kipsinaamareita. Mä en ees tiedä mikä siitä mun työstä tulee, mutta sanon, etten oo kovin taiteellinen. Kuviksen jälkeen oli -- öö -- jotakin ainetta ? Ja sitten kohta olikin ruokailu ! Eli öö, kaheltatoista mentiin syömään ja sen jälkeen meillä oli välitunti. Sen jälkeen alko äikän tunti, joka oli vitun helppo. Meille oli varattu ATK -luokka meidän käyttöön, että saataisiin kirjoitettua omaelämänkertaa. No, mullapas oli se jo valmis, joten mun oli määräys tehdä jotain matikantietokoneohjelmajuttua, joka lagitti niin saatananmoisesti, että mä päätin luovuttaa ja kuunnella musiikkia. Viimesellä tunnilla meillä oli liikuntaa, mikä sinänsä oli koulupäivän kohokohta, koska liikunta oli kivaa. Sen takia, että meillä oli lentopalloa. Me saatiin hyvä joukkue ja meidän vastajoukkuekin oli hyvä. Molemmat pelas hyvin ja näin saatiin aikaiseksi hyvä peli.

Koulun jälkeen harpoin kotiin, vaihoin vaatteet, laitoin hiukset ja söin jotain nopeasti. Olin lähössä keskustaan. Äiti oli kiltti ja nakkas mut samalla, ku se oli menossa asioille. Menin siitä sitten Lindalle ja Cecikin oli siellä. Me istuskeltiin ja lagittiin. Sitten mulla ja Lindalla tuli pienimuotoinen tyynysota. Me soditaan usein. Sitten me mietittiin vappua ja kaikkee kivaa, mitä on luvassa. Lähettiin keskustaan siinä viiden maissa ja käveltiin siitä sitten kangaskauppaan, josta me ostettiin tylliä, mun ja Cecin vappuhameisiin.

Mukaan tarttu 9,5 metriä tylliä. Pinkkiä ja mustaa. Hienot hameet tulee, se on varma. Seuraavaksi mein nokat käänty kohti Hesburgeria, koska mun maha oli jo lähellä räjähdyspistettä. Olin siis tooooositositosi nälkäinen! Söin sitten hampurilaisaterian hyvällä ruokahalulla. Me istuskeltiin Hesessä jotain puoli tuntia -- ehkä. Lähettiin siitä sitten, ku me päätettiin lähtee ettiin vappujuttuja. Me niinku tarkistettiin valmiiksi, että mitä me ostetaan ens viikolla, vapuksi siis. Toistelen sanaa '' vappu '', koko ajan, mutta se nyt vaan on pakko, kun vapusta tulee paras vappu kautta historian ! ♥ Sitten sitten ku me oltiin kierrelty vähän aikaa, Linda sano, että Tanja tulee Hevimestan pysäkille. Me mentiin sinne, Linda ja Tanja lähti röökille ja minä ja Ceci paineltiin Tiimariin. :D Sieltä me etittiin tiaraa Cecilialle, mutta ei löydetty. Oltiin aivan maassa. Linda tuli hyvästelemään mut, koska ne oli Tanjan kanssa lähössä. Hyvästelin rakkaan Lindan ♥ ja lähettiin siitä sitten Cecilian kanssa Lelutapuliin, kattomaan, oisko siellä tiaroita. (Se tiara siis vappua varten :D) Eipä ollut, joten lähettiin sitten Finnkinolle, ostamaan jäähilejuomaa. Blue ice ja Vihree omena on gooood. ♥ Sitten mä soitin äitille, että voisko se samalla tulla hakeen, ku se oli vieny Joonatanin just johonkin. Oli kiva juttu, koska oisin muuten joutunut vielä meneen myöhemmällä bussilla.

Kotona mä sitten istuin ehkä 15 min ja sitten Milla soitti, että tulisin pihalle sen ja Viivin kanssa. No, menin sitte siihen pihalle, oli vitun kylmä ja tulin 10 minuutin päästä takasin kotiin. Mun jalat on muuten tooosi kipeät, koska juoksin koko eilisen päivän tuolla pitkin pihoja :---D Oli hauskaa eilenkin. Mutta nyt lopetan tän vitunmoisen stoorin.

Hei ainiijoo, mä sain jälki-istuntoaki sen takia, koska olin muka häirinnyt englannin tuntia. Ja paskat, se opettaja on vaan niin herkkähipiä. Ei se oo koskaan ennen antanu jälki-istuntoa. Vitun Viivi ku se puhalsi sitä vitun ilmapalloa :---D (Y)

Nyt, CYA !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti