torstai 15. huhtikuuta 2010

12

Mulla alkaa taas pikkuhiljaa ärsyttää. Minkä takia ihmiset on niin pinnallisia ja herkkiä. No joo anyways, tänään oli kiva päivä, ilta ei.

Heräsin taas seittemältä. Okei jos tästä lähtien kirjottaisin, aamurutiinit (= Paavo Pesuseini, hiukset / naama). Puin mun ylle legginsifarkut ja DD-paidan. Vedin sitten jonkun randomin hupparin päälle ja söin aamupalaksi paahtoleipää (Y).

Koulussa oli tylsää kuten aina, mutta tänään oli kaks ensimmäistä tuntia kässää. Tein semmosta huovutettua nallea, tai siis siitä piti tulla vissiin pöllö, mutta se näyttää enemmän nallelta, joten se on nalle nyt. Sen jälkeen oli englantia ja meinas taas lähtä pää sen open kanssa, ku se on niiiiiiin ärsyttävä, että lähtee pää. Se on kiva silloin, ku ei väsytä, mutta ku se on semmone vitu sähköjänis, enkä pidä ylipirteistä ihmisistä.

Meillä loppu poikkeuksellisesti kaheltatoista, jonkun kokouksen vuoksi. Lähin siitä sitte käppäilee kotiin ja kotona sitten neuvottelin äitin kanssa asioista, kun sillä kerran oli auto, eikä iskä ollu menny sillä töihin. Äiti oli kiltti, anto mulle housuihin rahaa ja nakkas mut keskustaan.

Keskustassa oli Linda, Ceci, Eppu ja Viivi. Me sekoiltiin jossain, en ees tiedä missä. Jossain sillalla kuitenki, jossa oli paljon mutaa. Joo ja sitten me käytii nopeesti kirjastolla, ku kävin suihkuttaa vähä lakkaa mu hiuksiin. Sitte me mentiin takas keskustaan. Ja niin, olin Lindalla sillo yhestä kolmeen ja oli kivaa. Me leikittiinki niinQ XD Sitte joskus seittemältä tulin kotiin.

Joo näistä tulee nykyään ihan kökköjä, ku kirjotan nää aina liian myöhään. Oon koko illan siivonnu, ku ois pitäny jo päivällä siivota, mutta olin keskustassa nii en voinu. Mun niskat on jumissa ja väsyttää ihan saatanasti. Mut häädetään huomenna kotoa, joten menen Jutalle yöksi ♥ Ja tulee kivaa! Sitä ennen hengataan lehtiroskiksessa Marian ja Millan kanssa ! Niin ja siis Juttakin on siellä :__D

Nyt HYVÄÄ YÖTÄ JA OISPA VAPPU !

CYA! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti