keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

11

ILTAA TAAS!
Oon tosi hyvällä tuulella jälleen kerran. On kiva ku tässä lähiaikoina ei oo ollu semmosta angstipäivää ja pystyn taas nauttii elämästä. Mulla on nykyään muutenki enemmän elämää. Olin tänäänkin koko päivän pihalla.

Heräsin taas siinä seittemän aikaan ja tällä kertaa katoin Paavo Pesusienen, koska päätin pakottautua ylös. Ne jaksot oli kattomisen arvoset ja sitten siinä lagiessani mietin, että mitä laittaisin päälle. Päätin laittaa mun Star Wars -neuleen (taas). Sitten vedin jotku farkut jalkaan ja laitoin hiukset jotenkin, tuhrin voiteet naamaan ja söin aamupalaksi taas suklaamuroja.

Koulussa väsytti. Vähän vain kuitenkin. En sentään taas nukahtanu tunnilla. Meillä oli ekalla tunnilla niitä näytelmäharjotuksia, mein ryhmä on itseasiassa ihan hyvä, jokseenkin kyllä hiljanen. Minä saan tehä kaiken, ku ne muut on nössöjä. :---( Sitten me tehtiin seuraavalla tunnilla sitä käsikirjotusta hieman uuteen kuntoon. Siitä tuli loppujen lopuksi ihan siedettävä. Muuten koulussa oli tylsää.

Koulun jälkeen käppäilin suorinta tietä kirjastoon, tosin kävin eka kaupassa särkemässä mun vitosen, koska mun piti maksaa Viiville siitä liukuvärjätystä jenkkihuivista. Joka oli tosi hieno. Tai siis on, ei se oo mihinkään kadonnu. Sitten me käppäiltiin kirjastolle, siellä oli Emmi. Ja Tumppi. Oli kivaa, me jotain sekoiltiin. Jimmykin tuli käväseen, sitte se puristeli mun pohkeita? XD Sitten me käytiin kaupassa taas.

Sitten illemmalla Lassi toi mulle lisää vesi-ilmapalloja ja kävin vielä nopeesti täyttämässä ne kirjastossa, ennenku se meni kiinni. Kiivettiin sitte tarhan aidalle ja siellä piirrettiin mun palloille silmät. Siellä oli siis Milla ja Viivi. Oli ihan kivaa, mutta oli vaan pirun kylmä. Sais ilmat lämmetä niin olisin tyytyväinen.

Tulin kotiin sitten joskus seittemältä tai jotai vähän yli. Koko olohuone oli täynnä kynttilähulluja, ku joku äitin kaveri oli pitämässä siellä Partylite -kutsuja, siis äitikin oli järjestämässä niitä. Sitten mun piti esittäytyä ja oli tosi hauskaa. Paskat ollu -.- Ahistavaa vaan.

Harpoin sitte yläkertaan, täytin itelle yhen vesi-ilmapallon ja tulin dataamaan. Nyt oon lataillu musiikkia mm. Mötley Crüeta, Kissiä, WASP'ia ja Twisted sisteriä. Kiitos Antille, kun kehotti mulle glam rockia! Sitten oon jutellu kauheesti Lindan kanssa. Me nähään huomenna ja se on hyvä juttu se. Niin siis meen huomenna keskustaan ja sinne kai tulee kaikki randomit ja Linda. :D No ei ku sinne tulee minä, Ceci, Eppu, Miro, Viivi ja joku Sauli. Meen siis erikseen Lindalle joksiki aikaa. Ja saan mun blingblingit valmiiksi! En jaksa oottaa vappua, siihen on vielä 17 päiväääääää!

Nyt, CYAA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti