sunnuntai 4. huhtikuuta 2010

1

Alotin tän blogin kirjottamisen, ku ei oo oikeen mitään muutakaan paikkaa, johon kirjotella päivän fiilareita. Ei varmaan tännekään paljon lukijoita saa, mutta mä arvostan niitä jotka jaksaa seurata mun blogia.
Elikkääs, oon nyt ollu 92 tuntia mökillä, Posiolla. Fiilarit on tällä hetkellä melko paskat, koska mulla on helvetinmoinen nälkä, mutta ruokaa ei oo missään.

Oon juonu tänää varmaan jotain 100000 tölkkiä Pepsi maxia. Pitäis tässä jossain vaiheessa alkaa kavereita, jos joku niistä soittelis tai ilmottais että kaipaa mua seuraansa. Mun maha murisee aika pahaenteisesti. Tekis mieli vaan nukkua :c

Mun kylkeä pistää kivasti ja ärsyttää tuo räntäkeli. Toisaalta ihan kiva, että kesä tulee, mutta nää välikelit tyyliin kevät ja syksy on _täysin_ perseestä. Koska 1) sillon ei voi tehä paljon mitään. 2) sillon on vaan märkää tai liian kylmä. Tosin yks hyvä pointti on se, ettei nyt oo enää niitä kahenkymmenen asteen pakkasia, joita mä vihaan kans.

Oon kans huomannu, että oon tosi negatiivinen ihminen, jos vaivun sellaseen mielentilaan, ettei mikään kiinnosta. Mulla on nyt tässä pari viikkoa ollu jotenki fiilarit maassa, eikä oo huvittanu tehä paljon mitään. Mulla on ikävä paria kaveria, joita en oo nähny yli 2 kuukauteen. Arvostan ihmisiä, jotka osaa ajatella useimmat asiat positiivisesti.

Nyt voisin soitella parille kaverille, jos niitä vaikka näkis tässä tänään ja sitten joo. Kiitos niille, jotka nyt on tän lukenu. Saatan kirjottaa vielä tänään illemmalla, jos tänään tapahtuu mitään erikoista. Toivon, että mun fiilarit nousis vähän paremmalle levelille. Koska mä en jaksa olla tämmönen angstipaska päivästä toiseen.

SEE YA GUYS! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti