torstai 1. heinäkuuta 2010

23

Moi taas, tänään oli eikiva ilma. Sato vettä, oikeastaan rakeita ja ukkosti ihan kamalasti. Heräsin siis sateeseen yhden maissa, oisin muuten varmaa saanu unta kolmeenki asti. Olin luvannu mennä Petran kanssa keskustaan, mutta sateen takia en lähtenyt polkemaan. Pieni sade olis ollu asia erikseen, mutta ku sitä tuli ku saavista kaatamalla, joten luovuin ajatuksesta. Lupauduin menemään neljän maissa, mutta sitten äiti alkoi raivota jostain siivoamisesta ja siitä, että laukkaan keskustassa liikaa, niin en sitten mennyt.

Päätin sitten jäädä kotiin, koska itseasiassa mua väsyttiki melko paljon. Olin koneella siihen kuuteen asti ja lähin sitten Viivin, Veeran ja Adan kanssa käymään saattamassa Veera niiden tädille, koska se meni sinne yöksi. Ada tuli mun ja Viivin mukaan, koska Viivin äiti oli niin käskeny. Syötiin jäätelöt ja sitten Ada lähti polkemaan kotia kohti. Minä ja Viivi jäätin sinne sitten vaan istuskelemaan ja Viivi potitti pari kertaa ja kusi sen kaikki rahat siihen koneeseen. Ei sillä ollu ku viiskyt senttiä, mutta kuitenki.

Ku tulin kotiin, kirjauduin ekana koneelle ja meseen. Oon istunu tässä koneella nyt tunnin ja ajattelin valvoa koko yön, ettei Lindalla olis tylsää, ku sillä on aamulla töitä ja se aikoo valvoa sinne asti. Kävin syömässä juustohampparin ja nyt on kauhee olo, liian täysi. Ei kiva. Tästä postauksesta tuli kieltämättä lyhyt, mutta tulipahan jotain kuitenki. En jaksanu raapustaa enempää, joten ihan sama. Tuskin tätä kukaan edes lukee :D

CYA!

2 kommenttia:

  1. haahha ÄLÄ VÄHÄTTELE MUN RAHAMÄÄRÄÄ, VITTU SITÄ OLI ENEMMÄ KU VIISKYTÄ SENTTIÄ, SITÄ OLI JOPA.. 90 8<

    VastaaPoista
  2. Ai, oi anteeksi Viiviseni :D No oli sitä paljon, mutta kusit sen, niin ei se paljon lohduta, vaikka sulla olis 100e : ( </3

    VastaaPoista