sunnuntai 4. heinäkuuta 2010

26

Oivoi, en jaksanu eilen kirjottaa, vaikka pyörin koko illan täällä blogspotissa, lähinnä siksi, etten jaksanu hakea alakerrasta mun soitinta, joten kuuntelin tosta mun blogin soittimesta musiikkia. Väsyttää tälläkin hetkellä ihan kamalasti, mutta tänään tapahtui kivoja asioita. :---)

Heräsin ensimmäisen kerran kymmeneltä, yritin saada unta jo kolmelta, silloin laitoin koneen kiinni, mutta meni säätämiseksi ja päässä pyöri tuhatneljäsataa eri asiaa, enkä saanu pyyhittyä niitä mun päästä. Siinä miettiessä meni sitten puoli viiteen ja yritin sitten saada unta, mutta tuli niin hirveän kuuma, että piti raahata tuuletin omaan huoneeseen ja laittaa se hurisemaan ihan lähelle sänkyä, etten tukehdu. Sain hyvän asennon, ja olin tosi lähellä, että olisin nukahtanut, mutta sitten Antti tuli säätään jotain mun huoneeseen ja tapeltiin siinä sitte puoli kuuteen, kunnes Antti vahingossa tiputti mun lakkapullon, joka kolisi niin kivasti, että ihan varmasti joku alakerrasta heräsi. Antti ryntäs omaan huoneeseen ja mä käänsin kylkeä ja yritin saada unta. Nukahin onneksi ja heräsin siis sillon kymmeneltä, kun iskä tuli jotain kolistelemaan. Nukahin hetkeksi, tai siltä se ainakin tuntu, mutta seuraavan kerran Antti tuli tökkimään mua ja sano: "Kerttu, meidän pitää lähtee hakee ne kortit pankista, ootsä tulossa?"

Puin hätäsesti jotain päälle (= minishortsit, haamupaita, mustat legginsit) ja vetäsin hiukset ponnarille, suihkutin vähän lakkaa ja hajuvettä, menin alakertaan. En saanu edes syötyä mitään, koska mulla luultavasti oli niin kiire. Ei mulla kyllä ruokaa tehnykkään mieli. Ajettiin sinne pankkiin ja istuttiin siinä aulassa vähän aikaa, kunnes se joku nainen sieltä pankista tuli pyytämään meijät sen sinne huoneeseen. Saatiin Visat, mun oma oli ihan hirrmuhieno, siinä on semmosta savua, joka on sateenkaaren väreissä, ei ehkä kuulosta yhtä hienolta, entä näyttää. Pääsenpähän huomenna törsäämään rahaa oikeen olan takaa, satanen omalla tilillä. Okei, ajattelin että korkeintaan viiskymppiä sieltä käytän, kun en saa enempää nostaakkaan.

Pankissa käynnin jälkeen lähettiin käymään pikasesti keskustan Lidlissä ja ostettiin ihan himosti herkkuja, koska meille oli tulossa serkut käymään. Ostettiin mm. pistaasipähkinöitä (true love), jäätelöä, mässyä, mässyä, mässyä ja limsaa. Oaa, mä en tajua mikä hyväntuulenpuuska iskälle tuli, koska se suostu melkeen kaikkien mun ehdottamien herkkujen ostoon. Nyt oon läskeilly koko illan.

Tultiin kotiin siinä neljän maissa ja istahdin hetkeksi koneelle, okei se hetki kesti sen 2 tuntia, kunnes serkut tuli. Inka ja Okko on pieniä lapsia, Inka 5 ja Okko 3. Ne ei onneksi oo koskaan ollu uhma-iässä, varsin kilttejä, ainakin meidän seurassa. Hypittiin siinä trampalla, potkittiin palloa, heiteltiin palloa, oltiin piilosta, juostin pitkin pihaa ja yllätys kyllä minä olin ainut joka kaatu, vaikka oon niitä naperoita paljon vanhempi. :----D Failure vai failure. No, katoin siinä välillä myös Avataria ja laitoin välillä pauselle, kun Inka tuli nykimään hihasta, että pitäis mennä niiden kanssa jotain riehumaan. Ne lähti siinä yheksän maissa, eli tossa puoli tuntia sitten.

En oo paljoa ehtiny tässä puolessa tunnissa tehä, tän kirjottamiseen meni vartti ja ja niin. Huomenna tulee olemaan kiva päivä, koska näen mun parasta ystävää MIROA ja nään myös LINDAA ja MARIA ja EPPUA. Ja käyn ostamassa huomenna vaatteita, joita mä todellakin tarvin. Joten, tämän päivän postaus oli tässä, toivottavasti jaksoitte lukea. :----)

Edit: Toi näyttää että tää juttu on kirjoitettu 4. päivä, mutta ihan 5. päivä tämä on kirjotettu !

Kiitos ja näkemiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti