perjantai 2. heinäkuuta 2010

24

Hei taas, ajattelin tänään kirjottaan vähän pidemmänpuoleisen postauksen, jos juttua riittää. Oon ollu koko päivän jokseenkin hyvällä tuulella, jokseenkin tosi ahistuneella, ei siitä sen enempää.

Heräsin tänään 13:10 ja olin ylpeä saavutuksestani herätä nii aikasin, kunnes nukahin sen ylpeyden jälkeen ja heräsin lopullisesti tunnin päästä, kymmenen yli kaksi. Nousin sängystä ja tajusin, että olin luvannu lähtee Viiville kolmeksi. Vetäisin hiukset hätäponnarille ja suihkutin etuhiuksiin vähän lakkaa, että ne pysyis kuosissa edes jotenkin. Tuijotin itteä vähän aikaa väsyneenä peiliin ja siirryin vaatekaapille miettimään päivän asukokonaisuutta. Se ei kovin erikoinen ollu (= Star Wars -neule pitkästä aikaa, valkoset minishortsit ja mustat legginsit. Mustavalkoinen asukokonaisuus + nyrkkirautakaulakoru).

Kun olin valmis, harpoin alakertaan syömään "aamupalaa". Söin pari viipaletta paahtoleipää, join Pepsi Maxia ja menin sitte köyttään kengät mu jalkaan. Väsytti vielä hieman, mutta otin itteäni niskasta kiinni ja lähdin matkaan. Poljin hurjaa vauhtia Viiville. Siinä matkalla joku ukkeli, joka oli mun eellä vähän matkan päässä katto mua "O__O" -ilmeellä ja sano kun olin kohalla: "Hurja vauhti sulla!" ja jäi sinne töllistelemään. Purskahdin nauruun parinkymmenen metrin päässä. Pääsin Viiville ehjin nahoin ja kun sinne pääsin, lähettiin samantien with Veera (ja Viivi tietenkin) käymään Kuivasrannassa ettimässä nuijapäitä, mutta eipä niitä näkyny. Luultiin aluksi semmosia pikkuruisia kalanpoikasia nuijapäiksi, mutta todettiin harmistuneina, että ihan kaloja ne oli. :c

Lähettiin sieltä joskus viiden aikaan ja mentiin Viiville, Veera jäi pihalle. Istuttiin koneella johonkin kuuteen asti, soitin yhelle kusipäälle, ja sen soiton jälkeen ei totisesti ollu hyvä mieli Viivillä, eikä kyllä mullakaan. Tuntu tosi pahalta. No, siitä lähettiin sitten yhtämatkaa, minä kotiin ja Viivi alkamaan Almaa.

Tulin kotiin seittemän maissa ja istahdin tietenkin koneelle. Menin jossain vaiheessa auttamaan ruokien laitossa pöytään ja salaatintekemisessä sun muussa, vaikka ei oikeasti olis kiinnostanu. Nyt yritän tässä samalla survoa 5mm venytystä mun korvaan, jonka sain Rikulta lainaan. Toi kuva on muuten sitten ihan mun oma, että älkää pliis kopioiko! Ja tuossa kuvassa se on vasta 4mm. Mun unelmientäyttymys ois, että saisin mahollisimman nopeasti, säästymällä hirveiltä tuskilta, sen 10mm venytyksen. Ajattelin tilata ehkä maailman hienoimman plugin, jonka oon koskaan nähny, tilaan samalla Hermannillekki semmosen. :> Nyt oon siis koko illan pyöriny lävistyssivuilla ja löysin tositositosi hienon pallon tappiin, jos joskus otan huulikorun, joka on todellinen unelmien täyttymys, heti ton 10mm plugin jälkeen. :D En osaa päättää, I know.

Nyt sitten tämä erittäin hurjan "pitkä" postaus oli tässä nyt.


CYA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti