torstai 8. heinäkuuta 2010

27

Voi elämänkevät ! Olin just postaamassa tänne juttua, ku tohon tuli joku helvetin "VOIHAN RÄKÄ! TAPAHTUI VIRHE!" Voi vittusaatana. Anteeksi, yritän olla kiroilulakossa, mutta ette arvaakkaa kuin suunnattomasti nyt ärsyttää !! No, kuitenkin kerroin siinä, että ajattelin alkaa postailla tänne mielenkiintosempia asioita, kuten voisin tehä sen "päiväni kuvina / videoina " -postauksen joskus tässä kesällä, kun on mukavasti aikaa. Tajusin tässä muuten tänään, että kesäloma on kohta jo yli puolenvälin ja mä en oo tehny oikeasti yhtään _mitään. Mutta, joskus on kiva vaan hengata kavereiden kanssa, okei en oo sitäkään tehny paljon yhtää ja nyt alko harmittaa. Olin kesän alussa silleen: "Nyt oikeasti teen kaikkea kivaa ja oon melkee joka päivä keskustassa!" Paskat mä mitään oo ollu, koneella vaan istunu. Uimassa oon kyllä käyny aika paljon, ottaen huomioon, että viime kesänä helteet tuli vasta heinäkuun puolessa välissä.

No, vähän lisää kuluneista päivistä. Sain lämpöhalvauksen pari päivää takaperin (olin valvonu sitä edellisen yön kokonaan, aamulla suoraan keskustaan, syöny vaivasen leivän, juonu pullon EDiä, en muuta. Kun tulin kotiin, äiti sano, että olin ku oisin ollu humalassa ja oli siinä ja siinä, ettei ne kuskannu mua sairaalaan). Sitten maanantaina sain VISAN, _vihdoin. (Todella jännää)

Tänään oon heräilly jo kymmenen maissa, kun pienet serkut (+ niiden porukat ja meidän porukat) oli lähössä käymään keskustassa, tai oikeastaan torilla. No, ajattelin, että pääsisin paremmin rytmiin, jos menisin mukaan ja alottaisin päivän aikasin. Oli toisaalta ihan kivaa, mutta ihan sairaan kuuma. Kävin ostamassa Tiimarista jotain krääsää, kun ajattelin, että suunnittelisin mun puhelimen uudestaan, tai ajattelin, että ostaisin kokonaan uuden puhelimen. Nokia 5230 ois kätevä ja kiva, ja siinä ois takakuoressa mukavasti tilaa kunnon decolle. Ois kiva osata väsätä joku deco siihen taakse, mutta musta tuntuu, että näillä taidoilla siitä ei meinaa tulis kovin hieno. Ajattelin (ajattelin, ajattelin, ajattelin..
) myös, että läppäpuhelin ois tosi kiva, koska ne maksaa vähemmän, enkä mä kännykällä tee muuta ku tekstaan ja soittelen, että ei sen kummempaa varmaan tarvis, vaikkakin on mulla aika paljon tarvetta muistikortille. Se mun unelmien deco luultavasti näyttäis tältä:
*------* Lovely, oaaa haluan tollasen nyt heti !! (Raivostuttava ku toi koko ei pienene vaikka taistelen :-()

Ihan oikeasti, mun pitäis vaan kierrellä Helsingissä paremmalla ajalla kaikenlaisissa kivoissa korukaupoissa, vaikka mun serkun, Idan, opastuksella, koska se tietää kaiken Helsingistä, itsehän se siellä asuu. Ne oli kuulemma käyny äitinki kanssa kaikkialla Helsingissä kiertelemässä, juuri silloin ku minä en ollu mukana, tyypillistä e__e'' No, kuitenkin tänä kesänä ajattelin. Paitsi, että äiti ja iskä haluais _ens viikolla lähteä käymään Helsingissä, joka ei mun aikatauluun sovi senkään takia, että en sitten näkis Intoa, ellen pääsis useampaan otteeseen Std, joka on aika harvinaista, mitä mä mun porukat tunnen. Mielummin nään Intoa ja jään tuolta reissulta pois, koska oikeasti YYYyyyyy. :---( Eikivaa, ei sitten yhtään. No, koitan nyt ajatella positiivisesti, joka ei kyllä tule onnistumaan. Melkoiset itkupotkuraivarit mä siinä järjestän, koska Into on sen verran hyvä tyyppi! Lopetan tän postauksen nyt tähän ja niin, heihei.

- Kerddu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti