maanantai 28. kesäkuuta 2010

21

No onpa taas kauan siitä ku kirjotin viimeksi. Muka "rutiinia blogin kirjottamisesta". Ja paskat, hieno rutiini tulikin, viimeksi kuun alussa kirjotin ja nyt on jo melkeen heinäkuu. Hienoa minä! Muuten oon kyllä hyvällä tuulella ja erittäin onnellinen. Pitkästä aikaa saan laittaa sydänaiheisen kuvanki tuohon. Erittäin hieno kuva. c:

Heräsin tänään teltasta joskus kahelta, Jutta vieressä. Noustiin lopullisesti puoli neljän aikaan ja mentiin suoraan syömään jotain, koska itellä ainakin oli ihan saatananmoinen nälkä. Jutta ja minä oltiin edellinen yö valvottu kuuteen asti, joten ei ihmekään että unta riitti niinkin pitkälle.

Kun saatiin syötyä jotain ja laitettua ittemme edustavampaan kuntoon, me lähettiin hakemaan Mariaa Taskilasta, meidän mukaan Rajahautaan istuskiin. Se on siis semmone pienimuotone uimaranta, aika säälittävä sellanen, mutta ompahan kuitenkin. Istuskeltiin siellä semmoset reilu neljä varttia ja sitten meillä tuli kylmä. Etenkin varpaille, ku päätettiin kahlataki hieman. Lähettiin polkemaan Jutalle.

Päästiin perille ja istuskeltiin Jutan huoneessa, juotiin cappucinoa parvekkeella ja naurettiin kippurassa. Oikeastaan melko mukava päivä ku ajattelee. Kaiken lisäksi mulla on tosi ilonen olo, sillä mulla menee tosi hyvin. Ja oon pitkästä aikaa tosi onnellinen siitä, että mulla vihdoin on oma kulta.
Hihii, ja se on ehkä maailman paras ihminen. Niin, sitten mulla on tullu taas tää ystävien arvostus -kausi. Mä oon tajunnu, kui vitun tärkeitä ne on. Äääää oon nykyään tosi tunteelline. :D Lol kuulosti tosi tyhmältä. Mutta juu, pahoittelut vielä siitä, etten ole postaillut pitkiin aikoihin.

Editoin tätä ulkoasua ja oon nyt tosi tyytyväinen tähän. Ja tota, anteeksi lyhyt postaus, mutta on paljon muutakin tekemistä tällä hetkellä, joten:

CYA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti