perjantai 4. kesäkuuta 2010

20

Moi taas. Eilen en muistanut kirjotella, vaikka eilen oli himokiva päivä! Eilen olin siis keskustassa Hermannin ja Miron kanssa enimmäkseen, oltiin kyllä välillä Marian ja Millan kanssa. Näin myös pikaisesti Lindaa.
Viime viikonlopun aikana tapahtu vitusti muutoksia, ja mun tunteet erästä henkilöä kohtaan on muuttunut aika radikaalisti siitä, että se oli mulle vitun tärkeä. Tällä hetkellä tuntuu, että oon aika yksinäinen. Olis kiva, jos ois poika- tai tyttöystävä. Joku jolle kertoa huolet sun muut asiat. Tietäis, että ois se joku, joka kuuntelis. Mutta ei, mitäpä minä sitoutumiskammoinen olen vinkumaan, kun olen menettänyt monta hyvää mahdollisuutta.
Tänään heräsin viideltä aamuyöstä, koska sade raiskasi ikkunaa ja tuuli vinkui nurkissa. Ihan järjetön ilma. Tuntui, ku koko talo ois lähteny lentoo saman tien. Viiden jälkeen sain kyllä vielä nukutuksi tunnin tai pari. Heräsin vartin yli seitsemän ja näin siinä aivan tavattoman ihanaa unta.

Kun pääsin ylös sängystä, laitoin hiukset pikaisesti ponnarille, sillä en jaksanut panostaa niihin kovinkaan paljoa, suoristin etuhiukset ja puin vaatteet ylleni. Laitan loppuun vielä päivän vaatteista kuvat. Ei mitenkään kovin erikoinen asustus ollut, mutta olipa vaatteet päällä kuitenkin.
Koulussa kyyhötettiin yhteentoista asti, kunnes lähettiin Golden Raxiin syömään. Oli jäänyt luokkaretkestä melkoisesti rahaa, joten opettajat kustansivat yli puolet. Istuskelin aluksi Janinan ja Iiriksen kanssa, mutta sitten ne halus lähteä, joten vaihdoin Marian, Vickyn, Tean, Sannan, Sonjan ja Pinjan kanssa samaan pöytään. Sitten Vicky, Maria, Sanna ja Tea häippäsivät ja hengailtiin Niksun, Villen, Emmin, Parkkisen, Andyn ja Joelin kanssa. Oli todellakin mukavaa. Ajantaju katosi kokonaan, sillä pian tajusimme, että oltiin istuttu Raxissa nelisen tuntia. Sitten alko jo vähän kyllästyttää.

Siirryttiin Raxista Prisman puolelle ja soviteltiin tyttöjen kanssa korkkareita, sun muita hienoja kenkiä. Löysin myös perusvalkoset tennarit, mutta luovuin ideasta pyytää rahaa vanhemmilta, koska olin juuri saanut Converset sekä päättäreihin kiilakorkokengät. Oli ihan hauskaa, mutta sitten alkoi jo melkoisesti väsyttää. Vettä oli satanut koko sen viitisen tuntia.
Päätin mennä Sonjalle vielä sen jälkeen, vaikka minua paljon väsyttikin. Sonjalle testailtiin sitten huomiselle hiustyyliä, huomenna siis päättäjäiset! En vielä oikein usko, että huomenna alkaa kesäloma. Enkä myöskään haluaisi tajuta, että huomenna on viimeinen päivä, kun näen luokkalaiseni samassa tilassa. Luultavasti alan pillittää ruusujen jaossa, sekä siinä kun pienet kakkosluokkalaiset laulaa meille hyvästelemislaulun.

Nyt olen melko väsynyt ja käteni toooodella uupuneet kirjoittamisesta. Tein muutenkin just opelle kortin, joten nyt olen aivan puhki ja valmis menemään nukkumaan. Vielä tähän ne vaatepostaukset:

(pahoittelen kuvien laatua)
Huppari ~ Drop Dead
Paita ~ Seppälä
Legginsit ~ KappAhl
Nyrkkirautakoru ~ Romeo & Julia (Oululainen koruliike)
Loppujenlopuksi melko arkinen kokonaisuus.



Nyt, nukkumaan cya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti